الخميس، 5 مارس 2009

اعترافات !!!!

انا بعتـــرف انى ســاعــات بـقـسى على الحبايب عشان بخاف ادوب ...
انا بعتـــرف انى ســاعات بـنـقـطف وبشعر بالـوحده فى وسـط الالوف ..!!
انا بعـتــرف انى بخاف عــلى قلبى من اى حاجه تخــلى يــدق ولا يغـــير ...
انا بعــتــرف انى ببعــد عن اى شــخــص يجــرحــنى حتى لو الــبـعد عنه
جــرح اكــــبــر بكـــتـــيررررررر....!!!!!
انا بــعــتــرف انى قلبى وحــدانى مكــسور وحزيــن بس على فكره
اريـــح لى بــكــتـير !!
انا بعـتـرف امام الملايييين انى لم اقول لااحد الى بحس بى ....
انا بعتــرف انــى انــســانه شــكاكه 1000000 100x
بس من الى شــفــته فى لـيالـيـه....
انا بعتــرف اعتراف اخيـــر انــى بلاقى نفسى فــى
وســط الحــبايــب والتهـــريــج بس .... نفسى ؟
نفسى اقــابل حد يفهـــــمنى من عنــيه اكـــيد ....!!!!

هناك 18 تعليقًا:

عاشقه الرومانسيه يقول...

اوووووووول تعليق
هاهاهاهاهاها
احجز وارجع

عاشقه الرومانسيه يقول...

انا بــعــتــرف انى قلبى وحــدانى مكــسور وحزيــن بس على فكره
اريـــح لى بــكــتـير !!
*********************
داوى كسوره وانسى وحدته وامسحى حزنه بالحب
مااظنش ابدا
ان البعد عن الحب راحه
لو قلبك مرتاح ما كانش البوست ده اتكتب
صح ولا ايه رايك؟



انا بعــتــرف انى ببعــد عن اى شــخــص يجــرحــنى حتى لو الــبـعد عنه
جرح اكبر
*****************
انا معاكى فى دى


انا بعتــرف اعتراف اخيـــر انــى بلاقى نفسى فــىوســط الحــبايــب والتهـــريــج بس
******************
لاحظتها فيكى .. بس ده اسمه هروب من نفسك



نفسى اقــابل حد يفهـــــمنى من عنــيه
******************
كلنا نفسنا فى الحد ده

ساره يقول...

سونه حبيبتي
والله اتوقع انا وانتي اخوات
كأني انا اتكلم

انا اسجل اعترافاتي معاك

romansy يقول...

انتى جريئه قوى فى اعترافاتك
انا بعترف انى زيك اتمنى برضه ان كل انسان بقى عايش لوحده ولا ايه

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

بما إن اسم مدونتى اعترافات قلب أحييك على كل هذه الاعترافات التى اعترف بها قلبك .
وكل ما حسيته وأنا أقرأ اعترافاتك هى جملة واحدة " الحب جحيم يطاق والحياة بدون حب نعيم لا يطاق "
" من فى حاجة إلى الحب يقاسى بقدر حاجته"

وأنا كمان نفسى ألاقى حد يفهمنى من عنيه لأنى دائما لا أحسن توصيل إحساسى لمن أمامى

أكيد هتلاقيه
تحياتى شيمو القمر

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

جميل انك تصارحى نفسك قبل ما تصارحى غيرك وتعترفى بما يجول فى قلبك
حاولى انك تداوى جراح قلبك
وتدخليلوا السعادة وتلاقى حد يفهمك
ويديك لحب والسعادة والحياة
لان الحياة بدون رفيق وبدون حب اكيد هتكون حياة حزينة مؤلمة

ربنا يسعدك
تقبلى مرورى

Nasimlibya `√ يقول...

سونة يا سنسن

صدقينيي حتلقي حد يفهمك من نفسك ومن نظرة عيونك

غير معرف يقول...

السلام عليكم والله ماعارفه اقول ايه بس الواحد فعلا لو فكر انه يحب بيخاف وفى نفس الوقت الحب دا بيخلى الواحد مبسوط جدا بس لو كان حب حقيقى يارب نلاقي فعلا الحب الحقيقى لازم تفتحى قلبك للدنيا

اقصوصه يقول...

اعترافاتك خطيره :)

مـجـنـووون يقول...

عمر البعد عن الناس هو الحل

الدنيا من غير ناس واصحاب ومشاكل وفرح وسعادة

متنفعش خالص

تقبل مروري
مجنووون

حـــــ الــجــنــة ـــــور يقول...

السلام عليكم
أعترافات.........
أعترف أنك الهوى الذي يرق له قلبي
أعترف أنك الشذى الذي يطرب أذني
أعترف أنك الأقرب إلى نفسي
أعترف أن دمعتك أقرب إلى جفني
أعترف أن بسمتك وضحكتك مسكنها شفاهي
أعترف أني أعترف أنت الصدق والصداقة
أنت الرقة والهدوء أنت هواء الليل ونسيم الصباح
أنت يا حسناء الكون وريحان الربيع
أنت يا ماس الأخوة ونبض الشرايين
أنتي تدرين أن كل إعترافاتي هي نفسها إعترافاتك لا لشبه لكن لأنك انتي أنا وأنا أنتي
*********************
يكفيني أن أنظر في مرءاتي الصغيرة كي أرى لمعة عينيك
وأحس دفى وهدوء وجنتيك
وأرتقي بعبير همساتك وعليل فؤادك
كوكي او سونة أو ملاكي أو توأمتي لا يهم التسميات أنتي جنون هدوئي وهدوء جنوني
إنتي غاليتي بفكري وقلبي لك حبا لا تصفه الكلمات مالي سوى دعاء الرحمان عن ظهر الغيب

ربي إني أحبك أمتك سونة فيك فإجعلها بمقربة منك يوم القيامة يا قادر

أعذري هلوساتي فقد خجلت حروفي وتلعثمت عباراتي من محبتك
******************

الله ييسرلك طريقك وينورلك دربي ويجعل الضحكه بمبسمك يا توأمتي

أحبك في الله إيمي

ســـهــــر يقول...

اعترافات نادرا ما نلاقى حد يعلنها
احييكى على البوست

وانا كمان عاوزة اعترف ان البوست دة عبقرى وفيه كميه اعترافات لازم تخلينا نتأمل حياتنا ماشيه ازاى ونعيد من تانى حساباتنا

سلامى لقلبك

شخـا بيــط مـحـجـوب يقول...

اعترافات على نار هادئة
ههههه

تحياتى ليكى
بجد اعترافات ولاكنها قوية وجميلة

تحياتى ليكى
شخابيط mahgoub

Asmaa mahaba يقول...

ربنا يسعدك ان شاء الله يرزقك بانسان يتقى الله فيكى ويرعاكى
لفت نظرى اسم سونه ..لان الاسم دا كنت بستخدمه زمان اسقاط عن احد السياسيين الكبار:))

حياه بلا عنوان يقول...

سونه بحيكى على التوبيك وعلى اعترافك ده بس خلى اعترافك بينك وبين نفسك دايما عشان محدش يستغل اى فرصه ويحول يضغط عليكى ابدا بس توبيك هايل تحياتى

hasona يقول...

السلام عليكم

اعترافاتك جميلة

وأكيد هتلاقي حد يفهمك
ويفهم حركة عنيك
ويفهمك من عنيكي

ويفسر ذبذبة رمش العين

غير معرف يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ما شاء الله تبارك الله
I'm from Türkiye,from Ankara
في أمان الله

صفــــاء يقول...

فكرت زيك كدة
انى تعبت من الحب ومن القسوة على القلب الطفل الصغير
وخوفت من جرح القلب
خبيته ... بس لحد امتى تقدرى تعيشى فى عالم جاف قاسى
خرجيه
سبيه
شكاكه .. مش مهم
مرتابه .. وايه يعنى
هتنجرحى ؟ معلش
بكرة القلب يخف ويرجع تانى من نفسه يطلب الحب
ويلاقى بجد اللى يفهمه من نظرة عين
كلماتك فعلا جميله وتنحس وقريبه من القلب
دومتى بمودة