الاثنين، 15 ديسمبر 2008

فى كل يوم


فى كل يوم.......

كنت انتظر رؤياك
قد تجىء...وقد تسافر بعدما
تلقى فؤادى للحنين.....
وللظنون.... والشكوك...
فى كل يوم
كان يحملنى الحنين اليك
اغفؤ فى عيونك ساعات قليله
وتطل اشباح الوداع ......
نقوم فى فزع وفى صمت!!!
فى كل يوم
امام بابك انتظر ....
انت الزمان جميعه
وانا المسافر فى هذا الزمن !!
تحملنى دروب العشق......
ويجذبنى الحنين....
فى كل يوم
اسال الايام فى شوق :
متى.... ياتى ا ل ح ب ؟؟؟؟
وقدر بان نمضى مع الايام اغرابا
ونطارد حلمنا !!!!!

ويضيع منا العمر ... وياعمرى

ويااااااااااااعمرى ...
ونحن ..فى كل يوم!!!!.

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

عجبنى كلامك بجد ياسونا ياااااااااا على الرومانسية وان شاء الله تكون حقيقة جواكى احسايس ومشاعر جميلة ودى طبيعتك يااحلى سونا بحببببببببببببك قوى

Maha Shahen يقول...

ايه الاكتئاب دا يا كوكى بعد العيد
دا تأثير اللحمه شوفتى
مش قولتلك اقلبى فراخ معملتيش زى ليه بقى .. عجبك حالك كدا
هههههههههههههههه
كلمات عزبه وجميله يا قلبي بس حزينه قوى
وانا دواء البرد بيخلينى مهيسه قوى فمينفعش ارسم مود الحزن واكتبلك الكلام عمل فيا ايه
انا حسيته وهو رائع بجد بس تلاقينى مأثرش فيا جبله جبلنه بقى ههههههه
يا رب يا رب يا رب يا قلبي تلاقى الحب فى طريقك بصدفه اجمل من الخيال

حـــــ الــجــنــة ـــــور يقول...

الله الله
قلبي ونور عيوني كنت مخبيه الرقة والرومانسية دي فين باااان عليك الأمان والله شكلي حقفل المدونة بتاعتي من ورا روعت كلماتك العذبه ورونق حرفك الذي اسر نبع خاطري البسيط

بجد أبدعتي بالرغم الشجن لي في الخاطره إلا إن كلماتك جميله زيك ياااقلبي

ربنا يلاقيك في الزوج الصالح إلي تسلميه أمانة الحب الطاهر ده يا توأم روحي

دمتي بكل الحب والمودة

أحبك في الله

دمنا على تواصل وتقبلي تحياتي وفائق حبي....

DR.HAMAS يقول...

ربنا يجمع كل محبين فى ظل رضاه

كلمات جميلة

ربنا يكرمك





د.حماس

غير معرف يقول...

ههههههههههههههه
مش ماشي معاكي الرومنسي وعلي فكرة شوشو بتجملك علشان ترفع من روحك المعدنية هههههههههههههههه
اما انا كالعادة مرغم اخاك لابطل(جميل جدا )والي الامام ههههههههههههههههه

الــــمـــــاجـــــــر

غير معرف يقول...

والله عندك حق يامهاجر بس نعمل ايه بقى كان مستخبى عننا وماخفى كان اعظم ربنا يارب يرفع روحك المعدنيه بجد ربنا معاكى بس انا خايف لامنعرفش نكلمك بعد كده ربنايستر ههههههههههههههههه m7moud

Meme يقول...

لا بجد كلمات بسيطه بس غايه في الروعه
ربنا يكرمك و يجمعك مع ا ل ح ب
دمتي بكل خير

*الطالبة عفو الله *زوزو يقول...

كوكي الجميلة

معلش يا قلبي جيت متاخرة بس يدوب لحقت
بداية كل سنة و انتي طيبة وحشااااني جدا يا قمر ووحشني السهر معاكم
نجي للبوست يا جامد انت كنتي مخبية الكلام دة فين
كلام جميل اوي و معبر فعلا ممكن متشائم حبتين بس انا معاكي
و يمضي بنا العمر و نحن حب ضائع و بحث عن حب

Gigi يقول...

السلام عليكم
كلام جميل جدا
منوره ومن حسن الي أحسن ان شاء الله
سلام

بسبوسة يقول...

متى.... ياتى ا ل ح ب ؟؟؟؟
وقدر بان نمضى مع الايام اغرابا
ونطارد حلمنا !!!!
ويضيع منا العمر ... وياعمرى
ويااااااااااااعمرى ...
ونحن ..فى كل يوم
*****************
ويضيع من العمر...ويضيع من العمر
!!!!!!!1